God morgon!

Datumet: 2007-12-29 Tiden: 11:49:29

Vaknade precis, var otroligt skönt att sova ut, behöve det verkligen! Igår blev det inget speciellt shoppande men ska iväg idag :)

I denna blogg är det meningen att jag ska dela med mig av min vardag, så gott det går. Men hittills har jag dock inte gjort det rakt igenom, jag har nämligen sett över en viktig punkt i mitt liv just nu, min pojkvän :) Träffade honom igår efter att han varit i Thailand i två veckor, fy fan vad jag har saknat honom! Vi har endast haft kontakt via mail när han varit där borta så när jag pratade med honom på en rast igår så började det pirra i hela kroppen :) Ännu mer när jag väl träffade honom... o fan vad brun han hade blivit! Kände mig som en riktig blekfis, trotts att jag i allmänhet inte är "jätte blek".
Han gick till jobbet imorse vid åtta, så efter att jag hade sagt hejdå så gick jag och la mig "en stund" igen och vaknade inte förrns för någon timma sen. Låg dock och drog mig i sängen fram tills för en kvart sen :)
Ska möta upp honom vid tre när han slutar och så ska vi iväg och kolla lite på rean tillsammans :) Idag är även sista dagen för mig att handla paket till lillebror och mamma, så måste leta ännu ordentligare! Har iaf ett hum om vad jag ska köpa så skönt är det då vi ska fira vår jul här hemma imorgon.

Ne nu ska jag gå och äta och börja göra mig iordning!
Tjingilling så länge, och ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0