Beställningen har kommit!

Datumet: 2008-04-28 Tiden: 16:56:15

Som rubriken lyder; mina kläder från forever21 är här! Fick sms av mamma när jag var på väg hem från skolan och hon berättade att paketet hade kommit. Gick raka vägen hem och hämtade pappret för att gå ner till ICA och hämta paketet!

Antar att det är rätt många som är sugna på att beställa något därifrån så därför ska jag göra en liten utvärdering :)

Positivt:
Otroligt kort leveranstid med tanke på avståndet
Storlekarna är lika de vi har här i Sverige
Känns som om kvaliten är riktigt bra
Längderna var som man hade förväntat (något jag var orolig över)
Kläderna är värda dess pris


Negativt:
Tull avgifterna och postens avgift var bra mycket högra än jag trott. Tullen tillsammans med frakten blev 1200. Jag finner dock att kläderna var värt det, men det är bra att ha i åtanke när man beställer.
En tunika som jag beställde i cream färg var en ljus variant av grön. Tur för mig så passade den färgen mig och jag tyckte riktigt mycket om den ändå. Men slarvigt gjort från deras sida.
Av någon anledning var mitt paket fuktigt(blött?) Så några plagg var lite fuktiga. Har ingen aning om varför.

De två sista på negativt är väl "ren otur", hoppas jag iaf. Men jag är som sagt riktigt nöjd ändå. Jackan var helt underbar!

Om det är något annat ni undrar över så är det bara att säga till :)
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0