Det där med jogging..

Datumet: 2008-04-24 Tiden: 18:49:34

Var riktigt skönt att komma ut och springa faktiskt! Känner verkligen att konditionen blivit bättre än vad den var förr i tiden. Dessvärre gick jag ut och sprang alldeles för kort efter middagen så hållen jag fick var långt ifrån mysig :( Riktigt obehaglig faktiskt. Men nu har jag iaf lärt mig en läxa :)

Snart ska jag köra lite cirkelövningar framför 2 1/2 men. Älskar det programmet ;) Sen blir det lite plugg och kanske förberedning inför morgondagen. Ska till Uppsala då med klassen för att "kolla in studentlivet" Ska bara vara borta till fyra men vi ska mötas klockan åtta inne i stan och har inte lust att komma försent. Ska nog lägga fram morgondagens outfit och sådant med :)

Kram på er så länge!

Bild: Google

Kommentarer
Postat av: jenny

önskar jag också orkade springa haha

2008-04-24 @ 19:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0