Hemma

Datumet: 2008-04-26 Tiden: 23:27:49

Hej allesammans!

Om jag minns rätt så testade jag på mobilbloggning innan jag bytte över till tjejsajten. Ska testa det och om det funkar så ska jag börja med det igen :)

Hur som helst har dagen varit helt underbar.  Mötte upp Madde och vi gick och kollade runt i affärer. Därefter gick vi och åt lunch. Dessvärre mådde jag dåligt efter :( Det var jätte gott, men för såsigt, och då mår jag illa! Vi kollade iaf vidare lite till och sen tog vi en glass i kungsan. Som vanligt när det finns olika storlekar på ex latte, glass och sådant så väljer jag alltid den största. Tycker det känns så dumt att köpa en liten mjukglass för tjugi när mellan kostar 25. Sen känns det dumt att köpa den för 25 när den stora kostar 30. Dum som jag är så tog jag den största. Tror ni jag orkade?! HELL NO. Mådde dåligt efter mindre än halva :( Tråkigt men sant, jag slängde den. Jag måste sluta med det där!
Ni andra som var inne i stan märkte också hur regnet kom från ingenstanns va? Vi gick in på indiska och när vi kom ut ööööste det ner regn.
Vi lyckades ta oss till CHBG innan vi hann bli dygnsura. Där tog vi en kopp te och sen var det dags för Madde att åka hem.

Nu har jag varit ute med lite kompisar bara någon min härifrån och rökt vattenpipa och dansat :) Jätte trevligt. Hur har er dag varit?

  

Nu ska jag sätta mig och kolla på White Chicks fram till det att Mamma, som endast kom hem på grund av min räddsla för mörkret - min älskade älskade mamma, och sen får jag se om jag går och lägger mig :)
Shoppade lite sådära nödvändiga grejer idag också :) Strumpor, svarta nya leggins och vita tygskor från H&M.
Dagens outfit kommer snart.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0