Söndag

Datumet: 2008-04-20 Tiden: 10:56:27

image280God morgon allesammans! Hoppas ni har sovit gott.

Jag har sovit helt underbart med pojkvännen vid min sida! Igår var vi i Täby centrum och kollade runt och därefter gick vi på kina restaurang. Sen höll vi på och vela fram och tillbaka över var vi skulle ta en fika, men det hela resulterade i att vi gick och köpte naturgodis istället!

Vi gled över till mig och kollade på filmen Jumper. Tyckte den var bra faktiskt, dessvärre missade jag slutet, då jag somnade, så de måste jag ta och kolla på idag :)




 Igår bestod min outfit utav detta när jag vistades inomhus :)
Koftan - MQ
T-shirt och leggins - H&M

Nu ska jag sätta mig och plugga och fixa lite grejer :)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0