Söndag

Datumet: 2008-04-27 Tiden: 13:03:18

Hej allesammans!

Vaknade faktiskt vid 11 idag. Hade ställt klockan tills dess, så jag fick sova ut lite. Nu på förmiddagen har jag bara tagit det lugnt och kollat på Dog Whisper. Är så facinerad av det programet att jag totalt fastnar! Blir så sugen på att skaffa hund :) Fast det får bli när jag är äldre!

Hur som haver så är Shilana på väg hit. Vi ska sätta oss och se en engelsk film med engelsk text som en liten förberedelse inför morgondagens nationella prov i engelska.
Efter det så bär det av till Willys med mamma :) Och sen måste jag nog se till att träna lite och plugga på Etiken. Med andra ord kommer det vara en riktig söndag för mig. Vad ska ni själva ha för er?

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0