all these wierd dreams

Datumet: 2008-08-11 Tiden: 11:15:27

Morsning korsning! Har ni sovit gott? Jag har sovit bra iaf, en obehaglig dröm dock men den är allt för komplicerad för att gå in på. Idag kanske det är stora grejer på gång, eller kanske inte. Vill egentligen inte säga för mycket om det blir det andra alternativet som tar sin plats... dessvärre har jag inget annat vettigt att säga då denna, för mig, stora grej är det som just nu cirkulerar runt i mitt huvud - och den verkar inte vilja ge plats till så mycket annat.


bjuder på en bild från stockholm stad

Puss o Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: JESSICA

snygg blogg =)

2008-08-11 @ 14:54:30
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0