End of work.

Datumet: 2008-08-17 Tiden: 16:26:31


Denna hatt kunde man få om man oddsade (en odds bild på ena sidan av bandet) Nicole fick den dock från en förbipasserande och gav den till mig :) Söt som hon är. Hon vet nämligen att jag är lite sugen på att köpa en svart en.

Hej på er allesammans! Igår var jag så otroligt trött när jag kom hem att jag helt enkelt inte hade lust att sätta mig framför datorn - eller ännu mindre klämma ur mig ett meningslöst inlägg. Var rätt irriterad hela SL systemet igår också då jag spenderade ca 3,5 timmar sammanlagt på pendeltåg, roslagsbana, ersättningsbussar och tunnelbanor. Men men, nu är den dagen över så lika bra att sluta tänka på det.
Idag hade vi en lite kortare dag på jobbet. Slutade redan vid 2. Tur var de för både jag och Nicole hade nog fått krupp om vi hade blivit tvugna att jobba i regnet fram till 4. Har iaf haft det trevligt över lag på detta jobb. Skämtat en hel del med helt främmande människor vilket var superkul :) Vi gjorde vår uppgift rolig helt enkelt.

Idag ska jag nog dega med film och bara vila upp mig. Till skillnad från många andra är jag ledig hela nästa vecka så det ska jag se till att njuta ordentligt. Vad har ni själva för planer för kvällen?

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: så lite så :) Detta hände för mig och Maria på hennes dyra nikon D300 när den var ny och vi blev jätteoroliga att något hade hänt :P haha :) Men nu vet vi och jag - och du ;)



Om du fotar i läge P, tv, av och M ska det inte komma någon blixt :)

2008-08-17 @ 17:01:29
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0