Home sweet home

Datumet: 2008-08-31 Tiden: 18:58:23

Hej på er! Det blev en lyckad shopping runda för min del :) Köpte dock inget till mig själv då jag försöker att hålla i pengarna lite för tillfället. I övrigt mår jag dåligt :/ Har huvudvärk och mår illa. Blev tvungen att neka middag med mamma i centrum också. Hoppas bara att det är något som går över idag så att jag kan komma pigg och kry till skolan imorgon. Skönt att vara hemma iaf nu!

Nu planerar jag att se på film!
Puss o kram och ha en bra kväll.

Trisst, det går inte att ladda upp bilder ;/

Kommentarer
Postat av: carro

haha neee :P lite kankse:D



Ah jag är jätte glad att det ordnade sig. har bestämt mat o allt. Vad tror du om en stooor libanesisk sallad ( du får se sen) Och fläskfile i ungnen, Morötter och majskolvar till? Ganska änkelt men saftigt o gott:D



O sen ska jag självklart ha lite små tilltugg som mosarella och ölkorv på pinne:D Haha



2008-08-31 @ 19:32:30
URL: http://cdailylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0