Just love them!

Datumet: 2008-08-07 Tiden: 08:36:10

Jag totalt älskar mina nya hörlurar. Knappt så att jag ville ta av dem imorse när jag kom fram till jobbet, men you got to do what you got to do helt enkelt ;) Är hur som helst på bra mycket bättre humör idag än vad jag var igår eftermiddag. Jag och lillebror hade de verkligen trevligt igår och jag vaknade av första signalen imorse :) Sen kan ju min lycka även ha något med att göra att jag ska träffa Felek och Jessica idag (och inte behöver åka hem helt ensam till den tomma lägenheten) samt att min fina pojkvän kommer komma till mig idag när han slutat jobbet.

Känner dock att det är lite trist att bloggen blir så tom på bilder nu såhär under jobbveckan. Den ser så tråkig och dyster ut! Men ska försöka få in lite mer bilder på kvällen. Har trots allt lite godingar från Pride att bjuda på fortfarande.

Åter till arbetet. Hörs sen!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Madde [Tävling - Bloggdesign]

Tack snälla =) Mysig blog du har =9

2008-08-07 @ 09:31:59
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0