nighty nighty

Datumet: 2008-08-22 Tiden: 22:41:21


fotad med Canon ixus 70

Blev bara jag och Nicole på fikat, men det gjorde oss ingenting, vi hade skit mysigt :) Satt och prata om allt från gamla minnen till shopping. Hon är fin hon, Nicole. Min underbara bästa vän. 6 år har vi kännt varann nu och det är ju sjukt länge. En tredjedel av mitt liv närmare bestämt.

Nu är jag hemma iaf och Sam är här för att sova hos mig så det är mysigt! Blir väl någon film eller så nerkrypta bland täcken och kuddar. Allt för sent blir det nog inte då han har jobb imorgon bitti. Mig gör det inget, bara så glad att ha honom här :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Peaches

söt bild :D vad tycker du om förlovning? berätta gärna!

2008-08-23 @ 12:32:00
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0