Sweet dreams.

Datumet: 2008-08-31 Tiden: 20:53:00

 God natt bloggen! Jag börjar ca halv 9 imorgon så har planerat att lägga mig i sängen och kanske kolla på En prinsessas dagbok 2 tills jag somnar. Har ju hållt på en timma nu, men det passar mig ganska utmärkt ;) Har iaf fått i mig min sista bit scones nu. Har inte haft något sug alls efter mat ikväll så tänkte att det var lika bra att ta något enkelt. Nu blir det te i sängen iaf, mums!

Bilden här till vänster är på mig och Elvis. Kollade lite bland bilderna och fann honom där. Saknar honom ibland. Tycker det är så mysigt att ha något keligt djur hemma. Vi har ju tankar på att skaffa katt men syster min är lite allergisk så vi måste ha en katt som hon inte får anfall av ;) Hoppas verkligen på att vi finner någon som passar. Är så himla sugen på att skaffa en liten sötnos! Drömmer till och med om det, larvigt. haha.

Ne nu ropar kroppen efter sängen.
Dröm sött och sov gott!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0