what about dancing?

Datumet: 2008-08-10 Tiden: 00:08:08

Filmen var riktigt bra, precis som jag anat. Kom dock och tänka på en sak - jag har ju inte gått ut än och ändå är det några veckor sen jag blev 18. Ja menar en del som fyller 18 brukar skapa sådan hysteri om att man ska gå ut antingen samma dag som man fyller år, eller så fort man får chansen. Visst verkar det kul att gå ut, men jag känner nog inget större hysteri över det hela så det är väl därför det inte har blivit av än antar jag. Jag menar vad stressar man för? Jag har ju en hel del år kvar på mig innan jag blir för gammal att gå ut och festa som en tok ;)

Men det kanske kommer inom kort. Det kommer när det kommer helt enkelt, ingen big deal direkt. Saknat att dansa dock så det skulle vara kul att få skaka av sig lite grann. Jag känner mig nog inte riktigt lika bekväm i hela det där "dansa framför alla "- grejen längre. Jag menar jag har ju dansat på ungdomsfester när jag var yngre - och det hade väl sin charm. Men på senare tid har det ju mest varit under dansklasserna som man dansat loss. Men det är inte som att man vill ställa sig och göra en grand pilé på dansgolvet eller stå helt ensam och köra någon ruff hiphop koregrafi.

"Du dansar ju" brukar folk säga som en förklaring till att man ska kunna dansa ledigt och fritt när första bästa dans tillfälle dyker upp. Men ska sanningen fram så tycker jag inte om att dansa när människor iaktar mig i förväntning, då blir det bara stelt och onaturligt... Slipper jag pressen så kommer det mer naturligt och då är dans det mest fantastiska som finns! Det gället nog bara att komma igång igen helt enkelt!

Blev ett långt inlägg det här... ibland flyger fingrarna bara iväg helt enkelt.
De där blir nog super tillslut iaf..
Ne nu känner jag kreativiteten flöda så jag ska jobba lite på mitt projekt.
Hörs sen, Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: C h r i s t i n e -

Nu är det sista chansen att vara med och tävla om det fina armbandet i min blogg, klicka dig in och läs tävlingsreglerna om du är tävlings sugen!

2008-08-10 @ 01:53:01
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0