Äntligen hemma

Datumet: 2008-02-06 Tiden: 18:07:41

Hej allesammans!
Är hemma nu efter skoldag och ett härligt träningspass med N. Det visade sig att min sista lektion var inställd idag, vilket var jätte skönt, så gick iväg och kolla lite i butiker innan jag skulle iväg till träningen. Köpte ett par nya skor :) Det behövdes verkligen, måste jag säga. Lägger upp bild på dem sen!

Ikväll ska jag plugga, men ska även försöka se till att få en bloggdesign gjort som ska lottas ut senare :) Om någon är intreserad. I övrigt händer det inget på denna front. Vad ska ni själva ha för er?

Hittade matkortet med, den var på restaurangen så kunde andas ut! Hade varit tredje gången borttappat annars, lite pinsamt faktiskt. Köpte dock även en plånbok idag så jag kan ha lite mer ordning på saker och ting :)

Kram på er så länge, och håll ögonen öppna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0