Är hemma nu..

Datumet: 2008-02-19 Tiden: 18:45:36

.. Har precis ätit middag så jag är mätt och belåten :) Nu ska jag bara smälta maten, och hålla mina intervjuer men sen blir det att göra klart de designs jag började med igår. Så håll ögonen öppna om du vill se resultatet!

Idag hade jag håltimme sista timmen, så jag gled över till pojkvännen ett tag. Så otroligt mysigt, det behövdes verkligen. Kunde dock inte vara där så länge, för jag skulle ju till jobbet efter. Men en kort stund är bättre än ingen stund alls :)

Jag skriver mer sen, när intervjuen är klar och sådär. Är du också sugen på en ny design? Säg till :)

Kram så länge


Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du fick mitt mail! Tittar med på samma program som du nu! Kram

2008-02-19 @ 20:34:00
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0