Avskrivning :)

Datumet: 2008-02-10 Tiden: 21:39:29

Nu har jag lite tid att skriva och tänkte passa på att fråga om någon såg fear factor idag?! För er som inte såg det, aah vet inte hur jag ska beskriva... Euw! De skulle äta en tårta med aligator ögon och levande maskar och skalbaggar, tugga på dem och få ut saften i ett glas. Och sedan dricka glaset när det var fyllt!
Vad får man dessa idéer ifrån? Det är ju helt omännskligt! En sak är säker och det är att jag aldrig skulle vara med i det programmet, inte ens om min pojkvänn tvingade mig! Hade du?

Sen såg jag The biggest looser idag också. Jag blir ju helt tårögd! haha. Tycker det bara skriker lycka om människorna så det gör mig både rörd och glad. Ena finalisten grät ju efter att ha sett resultatet. Vet inte vad jag ska säga förutom riktigt bra jobbat!

Nu, resten av kvällen, vet jag inte vad jag ska göra. Ta det lugnt. Kanske lämna datorn, haha. Men annars vet jag inte. Ska nog upp på promenad imorgon med kusinen så kan inte vara vaken hur länge som helst heller. Men en kopp te ska jag allt ha :) Vad gör ni denna kväll?

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: D

haha verkligen inte!! :o

hur ofta ses du och din pojkvän? jag bara undrar för ni verkar ha en jättebra balans i förhållandet

2008-02-10 @ 21:48:39
Postat av: kim

Svar till D:

Jadu, det skiftar otroligt mycket faktiskt :) Allt beror på hur mycket den andre har att göra. Jobb, skola och olika träningstider gör att man inte är lika lätt tillgänglig. Men vi försöker iaf att ses minst en gång per helg, som grund"regel", och är båda syssellösa den andra dagen så kanske vi ses då med :) Sen hittar vi lite luckor här och där på veckodagarna, så det går nästan inte att säga exakt men du kanske får en aning iaf :)

2008-02-10 @ 21:54:12
URL: http://kimmys.blogg.se
Postat av: kim

Vem är du D :)? Blev lite nyfiken, för har sett att du har skrivit ett par gånger men du finns inte med under kategorin "vilka är ni"

2008-02-10 @ 21:59:34
URL: http://kimmys.blogg.se
Postat av: Jonna

idag har jag inte gjort mkt, pysslat om mig själv lite granna:)!
Sov gott:)!

2008-02-10 @ 22:00:26
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0