Det där med vänner.

Datumet: 2008-02-09 Tiden: 19:33:08

"Fråga dig själv på fullaste allvar om de människor Du umgås med lyfter upp dig eller drar ner dig"

Har du någon gång frågat dig själv det? Jag tror faktiskt det kan behövas. Ibland umgås man nog med folk bara för att man alltid gjort det, eller att man bara gör det av ren vana. Jag tror det lätt kan bli så. Man har liksom svårt att dra sig från vanor, även om det är dåliga.
Jag tror man innerst inne vet vilka som lyfter och inte drar ner än. Man borde försöka spendera mer tid och energi på dem istället!

Jag vet vilka som lyfter mig, och det känns skönt faktiskt. Dock skulle jag vilja träffa nya människor ändå. Det är kul med sådant. Men det kan ändå vara ganska svårt att göra. Det är ju inte som man kan gå fram till någon på stan och bara "tja, vill du bli min kompis?" haha. Nämen skämt åsido. Har ingen större lust att skapa umgängen genom hemma fester och sådana saker. Men kanske gå med i någon grupp eller något? Ja har ingen aning faktiskt.. bara filurar. Tankar och sådant, ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0