Fredag

Datumet: 2008-02-15 Tiden: 09:55:10

God morgon allesammans!

Hoppas ni fick ett trevligt avslut på kvällen igår, det fick iaf jag! Kunde faktiskt inte varit mer perfekt, och överraskande. Om ni tänker er in i en romantisk filmscen för en alla hjärtans dag kväll så måste jag nog säga att ni slår huvudet på spiken! Kex, ost, jordgubbar, choklad, rosor, rosenblad... ja allt det där!
Imorse vaknade jag upp till en underbart god frukost bestående av mackor, med massa sallad, avokado, paprika och tomat, och till det en skål med mjölk och jordgubbar, Smaskens! Fick även en otroligt gullig nalle denna morgon av min underbara pojkvän! Fan va lycklig jag känner mig :$ Är otroligt glad att ha honom!

Idag vet jag faktiskt inte exakt när jag slutar skolan. Antingen 20 i fyra eller halv 5. Vet ej om vi ska ha ändringen som vi pratat om, det är därför. Iaf så har jag prov lektionen efter lunch, så håll tummarna för mig!

Var med på en kort intervju i skolan förra veckan, och nu finns den ute på internett. Kika in här!

Hoppas ni får en super dag!
Skriver när jag är hemma igen,
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kimpa

guud vilken härlig pojkvän du har!! =)

2008-02-15 @ 12:18:38
URL: http://pumpelumpan.blogg.se
Postat av: M-Lopez

ohh sööt!

2008-02-15 @ 14:55:57
URL: http://micaelalopez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0