Fredag!

Datumet: 2008-02-01 Tiden: 07:04:14

God morgon :) Har ni sovit gott?

Det känns som om det var i förregår som jag sa att det var fredag sist, tiden rusar ju iväg! Nästan lite läskigt snabbt. Kan nästan allvarligt sitta och fundera var den tar vägen..

Idag är det väl en såndär vanlig skoldag för mig. Börjar kvart över åtta och slutar tjugo i fyra :/ Därefter kanske jag ska in till stan och möta upp tjejerna, om de fortfarande är kvar. De lyllosarna ska ju dit vid ett. Annars har jag väl inget sådär speciellt planerat för dagen som jag vet redan nu. Har ni något skoj planerat?

Nu ska jag nog gå och göra mig ordning så jag hinner med mitt tåg sen.

Kram på er, och ha en toppen dag :)

Kommentarer
Postat av: Katti

Jag har sovit bra, önskade bara att jag kunde sova längre däremot :) ha en bra dag!

2008-02-01 @ 07:13:31
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0