God natt!

Datumet: 2008-02-03 Tiden: 23:00:00

Blev nästintill klar med min uppsats om dödshjälp, skönt som attan(!), har dock lite finslipning kvar i think som jag får kolla upp med min lärare på tisdagslektionen som faktiskt är till för finslipning :). Hann dessvärre inte se något alls av filmen på trean :/ Någon som såg den och tyckte att den var bra?

Nu är denna vecka förbi iaf, och in vandrar vi i nästa. Tror även att detta blir veckan då min moderna dans börjar :) Fy så underbart, har verkligen längtat efter dansen något enormt. Saknar ju självklart fortfarande min ordinarie danslärare som inte har några klasser denna termin, men man får helt enkelt utforska andra vägar då! Får se om det blir som så att jag tar någon annan klass med, vill kolla hurdana lärarna är och så först.
Ska även hålla en dansklass med en tjejkompis i skolan på gympan, så det är väl något som måste börjas planeras in denna vecka så den är klar till nästa tisdag då vi håller klassen!

Hoppas ni alla har haft en trevlig söndag iaf. Inte lika mycket kommentarer idag, men det är ju förståeligt det med  :) Sluta dock inte att kommentera, så mysigt när folk skriver. Blir nästan löjligt glad ibland.

Nu är det bedtime iaf. Ska upp vid 7 tiden imorgon då jag börjar vid 9. Känns skönt att få den sömn som behövs :)

Kram till er goa läsare, och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0