God natt!

Datumet: 2008-02-09 Tiden: 00:29:40

Nu har jag degat i soffan så det bara skriker om det. Har käkat godis och brieost och sådant snacks. Mår dock illa, vilket är ganska tråkigt till och från. Blir nämligen rätt illamående när jag äter godis, trots att mängderna inte
är speciellt stora. Tråkigt då de är så sällan man äter, men ändå bra för då har kroppen en automatisk gräns :)

Kollade iaf på Kärlek på menyn. En riktigt mysig film faktiskt, rekomenderad till en mer lugnare mys kväll! Kanske blir ett längre omdöme om den senare. Kan säga dock att jag grät några skvättar, känsliga jag!

Nu ska jag snart bädda ner mig brevid pojkvännen och sova så gott :)
Hoppas ni alla gör detsamma, angående sova gott delen för min pojkvän låter ni bli! Hahah. "skämt" åsido, bara otroligt trött. Blir lite flummig då.

Kram på er goa läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0