God natt

Datumet: 2008-02-20 Tiden: 21:43:59

Detta blir nog sista inlägget för kvällen. Ska upp vid 7 imorgon och promenera, och ska försöka få ur tröttheten ur kroppen med lite sömn. Funderar på om jag kanske har järnbrist så nu har jag ätit spenatsoppa samt köpt hem hirsflingor till min gröt på mornarna! Man måste ju försöka ;)

Imorgon börjar jag vid 10 iaf, och har endast en lektion innan lunch, och en efter. Så det känns riktigt härligt måste jag säga!

Nu är väl pausen i Top model snart slut, så ska slå mig ner i soffan igen.

Kram på er alla goa läsare!
Dröm sött och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Härligt! Vi ska upp vid samma tid fast jag ska simma o sen börjar jag jobba 9.45! =) Skickat iväg ett mail med allt till dig nu i alla fall! Natti natti! =)
Ps. Något speciellt märke på detta hallonte? Låter yummy!!

2008-02-20 @ 22:11:34
URL: http://pumpelumpan.blogg.se
Postat av: Johanna

Sv:

okej :)
har tyvärr inte vart hemma idag så har inte vart inne som du kanske har märkt, men imorgon så är jag hemma hela dan
:)

2008-02-21 @ 00:21:21
URL: http://joohaama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0