Hej allesammans..

Datumet: 2008-02-12 Tiden: 18:47:03

.. och ledsen för den dåliga uppdateringen idag. Hann inte med något inlägg i skolan, och jobbade ju efter och så! Hur har ni haft det idag :)?
Jag har haft det bra, men varit ovanligt trött. Så trött att jag faktiskt somnade sittandes i stolen under en rast i civilrätten. Och där satt jag och gapade (vilket jag alltid gör när jag sover) utan att besväras av någonting! Skönt var det, men som sagt, otroligt ovanligt. Är inte den som somnar hur och var som helst, så människor blir uppriktigt sagt chockade. Köpte en latte sen iaf, så då blev jag lite piggare :)

Jag måste bara få säga att min etik lärare är så otroligt söt!! haha. Och nej hon läser inte min blogg. Men pratade med henne idag efter lektionen, och hon är gravid i femte månaden. Iaf så berättade hon om hur barnet hade sparkat jätte mycket en morgon, och då höll hon handen mot magen och det blev lugnt. Men så fort hon tog bort handen så sparkade den igen och tillslut så blev hon orolig att den var hungrig så hon gick och åt :) Tycker det är så gulligt med människor och deras första barn!

När skulle du vilja skaffa barn, och hur många? Om du har barn, hur många och när fick du ditt första? :)

Jag har faktiskt ingen aning om när jag vill bli mamma, men inte på ett bra tag iaf. Vissa kanske klarar av hela den här unga mamma rollen, men tror inte det skulle vara något för mig. Fascineras dock av de som faktiskt klarar det. Men jag kan bara inte se mig i den rollen. Vill ha kontroll över allt i mitt liv, innan jag "bjuder in" någon annan i det. Hur känner du själv?

Kram på er så länge!


Kommentarer
Postat av: Maria

ja tack! har suttit och klurat länge men aldrig kommit på hur man smälter ihop headern med designen :P

2008-02-12 @ 18:53:34
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Maria

det vågar jag inte :P inte för att jag tror att du skulle göra något men det var en person som nästan förstörde min blogg efter att jag gett ut inloggningsuppgifterna. är det väldigt svårt att göra eller?

2008-02-12 @ 19:01:59
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0