Hej allesammans!

Datumet: 2008-02-23 Tiden: 21:47:36

Sitter hemma hos pojkvännen nu och ska snart sätta oss och kolla på Dungeon Girl. Handlar om en tjej som blir inlåst i en källare. Den verkar hemsk, men ändå bra!

Idag åkte vi otroligt långt för att åka till ett matställe som jag inte hade någon aning vad eller var den var någonstanns. I alla fall hade jag sagt att jag var jätte sugen på kebabrulle, det är ju trots allt min svullodag, och när vi har beställt så fick vi in en tallrik i form av en matbricka och där låg kebabrullen tvärs över... aah, otroligt stor! Orkade självklart inte äta upp allt. Ni får se massa bilder från dagen imorgon :)

Efter det åkte vi till Sandys och köpte de omtalade glasskulorna som vi skulle ha gjort så många gånger tidigare. Var riktigt gott må jag lova, men usch så mätt jag blev efter det! Hämtade byxorna också, dessa får ni se imorgon! Vi åkte i alla fall förbi mig efter detta och hämtade sov saker. Sen gled vi förbi Pris Extra och tänkte köpa popcorn, och vet ni vad? 2,90 för godiset !! Vi var helt enkelt tvugna att köpa. Haha.

Nu ska jag iaf sätta mig och mysa i soffan snart så fort pojkvännen är klar i duschen ;) Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll.

Mer design hjälp blir det imorgon.

Kram på er goa läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0