Hemma

Datumet: 2008-02-09 Tiden: 18:12:39

Hade det jätte mysigt nere på stan. Satte oss på cafe och drack latte och åt Ceasar sallad, som för övrigt var gudomlig! Där satt vi i ca två timmar och prata och hade det trevligt, sen sa vi hejdå för denna gång, och måste säga att det var lika svårt som vanligt. Saknar hela familjen därnere så fort man lämnar dem då man vet att det kommer ta en bra stund innan man ses igen.

 Och idag fick jag till en fläta som jag så många gånger kämpat med men gett upp hoppet för. Hahha, är så petig och dan när det gäller hår och flätor. Så såg resultatet ut iaf -->


Väl hemma städade jag iordning lite smått på rummet, sådant är ju också skönt ibland!
Ikväll vet jag faktiskt fortfarande inte vad som händer. Kanske bara blir hemma med melodifestivalen eller något sådant. Har ni något kul planerat?

Kram så länge allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0