hemma

Datumet: 2008-02-14 Tiden: 17:00:51

Hej allesammans!

Är hemma nu efter ha varit ute i den kyliga blåsten. Har nämligen varit på jakt efter en chokladask till min käre mor :) Dock hittade jag inte en förrns jag besökte min egen närbutik, men ändå!

Nu ska ja sätta mig och göra en eller flera bloggdesigns. Har fått många beställningar så det är lika bra att sätta igång! Vad har ni själva för er?

Förresten så fick jag mitt resultat från Natur provet. Fick 42/50 vilket är tre poäng från mvg, så Vg+. Känns väl sådär.. skönt är dock att synen av mvg i slutbetyg ser ljus ut.

Kram på er så länge!

Kommentarer
Postat av: sophie

Du är bäst bäst bäst
Jag har mailat över bilderna och beskrivning.
Tack så sjukt mycket

2008-02-14 @ 17:28:29
URL: http://loveisintheair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0