Kvällsinlägg ;)

Datumet: 2008-02-26 Tiden: 22:58:04

Nu är väl packningen relativt avklarad. Är ganska trött i huvudet så ska sova snart men först ska jag se dagens avsnitt av Gossip Girl :) Vill helt enkelt inte gå och lägga mig innan.
Har fått lite låtar fixade till mp3 nu med så det är skönt. Imorgon ska jag upp vid 8, ska äta frukost med lillebror och få iväg han till fritids och sen är det bara att fixa iordning det sista inför resan. Känns lite konstigt att åka dit trots allt, har ju inte varit där på flera år och trots det så var det mitt hem i fyra år liksom. Adu, men kul ska det bli iaf :)

Ne nu är det som sagt Gossip Girl
Kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0