Lördag

Datumet: 2008-02-09 Tiden: 11:44:38

Godmorgon!

Har såvit otroligt gott inatt, såklart, men kom i säng otroligt sent. Fastnade vid program efter program efter progam. Det sista programmet var Ricky Lake. Länge sen man såg det men iaf. Det handlade om tjejer som ville göra ett sådant där lögntest på sina pojkvänner för att vara säker på att de kunde gifta sig med dem... hmm. Den ena tjejen hade hittat sin pojkvän med sin bästa vän + en annan vän på samma gång, varför ens fundera på giftermål??? Är det bara jag som inte förstår det? Usch, fy och blä.

Idag blir det iaf lunch på stan. Ska möta upp pappas fru, som jag nämnt tidigare. Ska bli så mysigt! Träffade dem senast i jul, så det har gått en bra tid. Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, inget planerat än, men något händer väll :) Vad har ni för skojjiga planer för kvällen?

Kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0