Lördag

Datumet: 2008-02-16 Tiden: 12:36:32

image207God morgon! För ja, jag vaknade nu.

Vi skulle ju hämta pojkvännens bror igår, och det blev inte förrns vid tre, så vi var hos mig i sängen klockan 4. Så aah, haha, jag har inte kunnat gå upp tidigare! Hur har ni haft det denna lördags förmiddag :)?

Jag ska snart äta lunch, frukost känns det nästan för sent för ;) Sen funderar jag på att fixa en design. Senare ska jag iväg på kalas hos en lillkusin som fyller år, och därefter vet jag faktiskt inte. Kanske melodifestivalen?

Ne nu ska jag få i mig lite mat. Kommer tillbaka sen och loggar in på "designmsn" så är du en av dem som väntar på design så var inne då :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna designa om min blogg tror du? :)

2008-02-17 @ 23:46:07
URL: http://louiiiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0