Måndag

Datumet: 2008-02-11 Tiden: 07:52:46

God morgon allesammans!

När klockan ringde imorse kunde jag inte tro mina öron, men det var bara att hålla minen och gå upp! Gick 1timmas promenaden och har nyss ätit frukost. Ska snart och göra iordning mig och så :)
Minns ni hästen vi stötte ihop med för ett tag sen? Ja trodde jag såg den idag, och självklart skulle jag säga det till kusinen och gav oss båda hjärtklappning! Men det var inte någon häst, såklart. Dock finner jag det väldigt läskigt att gå den där rundan. Tror att något ska dyka upp bakom varje träd eller hoppa fram ur skogsdungen. Lite fegis är jag allt :$ skulle aldrig gå utan sällskap!

Idag blir det skola och därefter jobb.. inte speciellt sugen på denna långa dag, men man gör det man måste. Egentligen skulle jag vilja krypa ner bland mina fem kuddar och två tecken i sängen igen, ja drömma kan man ju.

Igår var det besöksrekord här i bloggen :) 44 personer som klickade sig hit ca 200 gånger. Vilka är ni som följer min blogg? Kul är det iaf. Även om antalet kan kännas få för vissa!

Ha en bra dag iaf allesammans!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Kul med många besökare :D

2008-02-11 @ 08:49:07
URL: http://eyeliner.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0