Måndag

Datumet: 2008-02-18 Tiden: 07:57:56

God morgon allesammans!
Hoppas ni sovit gott.

Nu är det måndag igen, och som min moster sa "det känns bara som om det är måndagar och fredagar hela tiden" och jag tycker att det stämmer faktiskt! Veckorna går ju så snabbt att man knappt hinner gå med :)

Kollade inte klart på king kong igår :( Mitt förnuft tog över och jag insåg att jag skulle vara otroligt trött idag, vilket inte vore så smart. Har iaf bestämt mig för att se klart filmen ändå :) Såg du filmen? vad tyckte du?

Igår var det besöksrekord här i bloggen :) 61 personer lyckades hitta hit. Välkomna!

Idag är det iaf skola fram till ca 3 och därefter ska jag jobba, så jag kommer nog vara hemma vid sex någon gång ikväll. Skönt är dock att jag inte har så mycket plugg denna vecka, endast intervjun som jag ska köra med pappa och hans fru om coach yrket. Och sen är det alltså den uppgiften som måste göras klart, mer än så är det inte :) Skönt måste jag säga! Har varit nästan lite för mycket plugg, tycker jag. Senare blir det iaf fler designs som ska göras. Ska försöka hinna med fler än en, så håll utkik!

Ne nu ska jag och göra mig iordning :)
Hoppas ni alla får en toppendag!
Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0