Måndag

Datumet: 2008-02-25 Tiden: 12:20:42

God morgon allesammans! Har ni sovit gott?

Jag har sovit jätte bra, men att vakna till detta underbara väder var nästan ännu bättre! Gissa om jag fick energi? Började hoppa i sängen och slita av täcket från min otroligt sega pojkvänn, haha. Älskar solen helt enkelt :)
Nu har jag nyss ätit ägg och gröt och vi ska snart lyxa till det med frysta bär och kesella vanilj. Det är så enkelt men ändå så otroligt gott.



Det enda som behövs:
Frysta bär (Hallon är min favorit, men andra går också bra)
En burk vanilj kesella.
Digestive

Sen är det bara att hälla det i en skål så som du vill ha det och njuta :)

Idag så ska jag jobba klockan halv 4, annars har jag inget speciellt planerat. Möjligtvis ett träningspass efter, om jag hinner. Vad ska ni ha för er idag?

Juste! Glömde totalt bort att skriva det igår. Igår bokade jag tågiljetter till Sala :) Åker nu på onsdag och kommer hem på fredag. Ska träffa min goa barndomsvän Madeleine. (bodde i Sala från det att jag var 7-11 år) Längtar så otroligt, och det var så himla länge sen vi sågs! Till och med länge sen vi pratade på telefon, vilket vi gjorde igår. Men efter den första minuten flöt samtalet på som om det var i förregår vi pratade sist. Dock har vi så otroligt mycket att prata om när vi ses sen. :D

Kram på er alla och ha en toppen dag!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gottis =P

2008-02-25 @ 13:26:07
URL: http://ellee.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0