Mys i soffan

Datumet: 2008-02-17 Tiden: 19:49:02

Jag har tyvärr haft problem med mitt photoshop idag, men det håller på att fixa sig och sen ska allt funka som det ska :) Så på grund av detta har det inte blivit av att göra några designs för dagen, men kanske att jag hinner med det senare, får se.

Nu är det dock som så att jag skulle vilja ha era åsikter! Är det något i denna blogg som ni saknar? Skulle ni vilja ha mer bilder? På mig/övriga foton? Mera tankar och åsikter (som jag egentligen har en hel del av)? Eller mer designs? Kanske blogghjälp i övrigt? Eller bara mer uppdatering?

Ja vet nämligen inte själv vad jag borde göra mer eller mindre av. Ibland blir mina stunder här framför datorn inte alls lika långa som jag tänkt mig, när jag har så mycket annat runt om kring. På grund utav detta skulle det vara kul att veta om det är något som intresserar er mer än det andra. Självklart kommer denna blogg ändå basera sig på sådant jag tycker om att skriva om, men för mig finns det så mycket, och för lite tid.

Dock skulle jag även vilja lära mig detta med mobilbloggning, få reda på priser och sådant (för comviq kompis) Så om någon är bra på sådant så säg gärna till! Detta skulle kunna leda till bättre uppdatering iaf!

Nu ska jag kolla på singing bee iaf, dricka te och fixa naglarna. Kanske lägga en ansikts mask också, med andra ord en lugn och skön söndagskväll. Kommer in mer sen, så skriv som sagt gärna era åsikter!

Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-02-17 @ 20:00:00
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: Victoria

tack detsamma, haha! :)

2008-02-17 @ 20:13:39
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: Sessan

hejsan
skulle du vilja designa min och min kompis blogg?
Om du addar mig på [email protected] så kan vi snacka mer om det
Isåfall vill jag helst ha designhjälpen gratis men de får ta hur lång tid som möjligt

2008-02-17 @ 20:46:02
URL: http://www.sessan11.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0