Onsdag

Datumet: 2008-02-13 Tiden: 09:06:44

God morgon allesammans!

Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort. Nyss var jag ute och promenerade i det soliga, dock kalla, vädret som vi har idag :) Spelade ifs ingen roll att det var kallt, blev upprymd ändå!
Idag ska jag äta lunch med E, och därefter ska vi in till stan och ta en fika tillsammans med S, så det ska bli mysigt :) Senare ska jag följa med mamma och lillebror till öppet hus i en skola som lillebror funderar på att börja i. Därefter får jag se vad som händer, har inte direkt något inristat i sten än så länge. Har dock prov på fredag, i civil, men lyckas aldrig förstå hur man "verkligen" kan plugga på det. Vi har ändå all material med oss, för vi får betyg för hur amn går tillväga osv. och då handlar det mest om att hitta passande lagar. Än så länge har jag ju inte fått problemet, så vet ju inte ens vad för lagar jag ska plugga på, hahaha. Men kanske läser lite sen bara iaf :)
Vad ska ni ha för er idag då?

Igår blev det läsarrekord i bloggen igen, 54 personer lyckades hitta hit, välkomna :)!

Nu ska jag gå och göra mig iordning,
Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0