Onsdag

Datumet: 2008-02-20 Tiden: 07:01:13

God morgon allesammans!
Hoppas ni har sovit gott.

Jag vet inte vad det är men numera när jag vaknar på mornarna så känns det som jag precis har gått och lagt mig. Kanske är det "årstiden", eller något annat som ligger och spökar. Iaf känner jag mig ovanligt trött för att vara jag, den "energiska" personen.. men men, det går nog över snart.

Idag har jag nog skola fram till två endast. Jag tror att alla lärare ska ha något samtal därefter, så det känns ju skönt. Kanske ska träffa upp N och M efter det, men inget är ristat i sten än. Vad ska ni ha för er idag?

Btw, jag åker ju till Barcelona (!!!) snart! Jag är helt uppspelt över det hela tiden. Nu är det knappt 6 veckor kvar och jag och sällskapet har redan börjat planera våra inköps och packningslistor inför resan. Även om det bara handlar om 5 dagar, så känns det både skönt och kul att få åka iväg lite. Har ju varit i Spanien ett par gånger förr, men aldrig i Barcelona, så det blir härligt med något nytt!

Angående resan inför sommaren, ja den jag skulle åka på med vännerna, så blir den inte av. Inte för min del iaf. Som tidigare tycker jag ju att det känns lite tråkigt, då jag hade sett fram emot det, men jag orkar ändå inte driva mig in i någon depp grej på grund utav det. De gjorde liksom det de gjorde av sina skäl, och så är det bara. De är ju ändå underbara vänner så det är ju inte som om vänskapen klipps av pga det.

Gud, jag hade mycket att skriva denna morgon :) men så blir det ju ibland.
Nu ska jag fortsätta göra mig iordning! Hoppas ni alla får en toppen dag.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Z a n n a s

jag har varit i barcelona, glöm inte att gå o kolla på fontänspelet!! :D

2008-02-20 @ 07:10:13
URL: http://zannas.blogg.se
Postat av: Z a n n a s

jassåå?
Det e ju det som e det bästa :p
vilka åker du med då?

2008-02-20 @ 09:59:46
URL: http://zannas.blogg.se
Postat av: Cassandra

Din blogg är jättebra :)

2008-02-20 @ 14:57:37
URL: http://sixtysix.blogg.se
Postat av: emma

kul med barcelona :)

2008-02-20 @ 15:22:06
URL: http://emmisftw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0