Packning

Datumet: 2008-02-26 Tiden: 19:31:56

Ja, precis som rubkriken lyder, sitter och packar! Och det är otroligt svårt ska jag säga er. Inte för att man inte har några alternativ, nej, utan för att man aldrig kan veta hur vädret blir :( Jag vill så gärna lämna min vinterjacka hemma, så försöker packa resten så varmt som möjligt.
Snart ska jag ner och handla bagett och sådant med :) Det ska bli min lunch imorgon. Tåget går ju klockan tolv och lär gå upp runt nio för att äta frukost, och då tror jag faktiskt inte att jag kan hålla mig mätt ända fram till middagen! Självklart blir det massa bilder, iaf skapligt många, under dessa dagar som kommer upp senare på bloggen :) Ska försöka se om jag kan uppdatera något där borta, men det är nog endast om det finns lite tid över. Vi har ju inte träffats på så länge så vi har mycket att ta igen! Men om någon kan berätta pris och hur man går tillväga med mobilbloggning, så skulle jag vara jätte tacksam :)

Ne nu ska jag ner på ICA,
Chingilling så länge!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Vart ska du åka?

2008-02-26 @ 19:37:11
URL: http://kallamigtilda.blogspot.com
Postat av: Malin

Packa för varmt ;) Här på framsidan har vi fint väder. Hehe. Bor själv i Uppsala.

2008-02-26 @ 20:05:40
URL: http://deepblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0