Shopp och fynd!

Datumet: 2008-02-02 Tiden: 13:05:20

Nu har jag shoppat och fyndat igen :) Kom hem från pojkvännen vid 11 och strax därefter så skulle mamma och lillebror iväg för att handla lite, så jag hakade på, och tur var de! Lämnade även in mina skor, och fick pengarna tillbaka. Tråkigt å ena sidan då jag verkligen tyckte om dem, men ändå skönt med pengar. De hade inga sådana skor kvar nämligen.

Ska fota fynden från idag och igår och så lägger jag upp det sen :) Ska bara fixa lite först.

kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Katti

Jag ska ta dt lugnt nu under dagen sen ska jag till en kompis på middag :)

2008-02-02 @ 13:07:03
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0