Shoppingdags?

Datumet: 2008-02-22 Tiden: 23:22:51

Skulle vilja ha några nya tygskor, eller några andra skor nu så här till våren :) Din sko har ju en massa billiga och fräscha tygskor just nu, kanske får glida förbi där och kolla.

Skulle vilja köpa väskan som jag så länge letat efter på H&M också. Den har varit slut så länge, men nu verkar det som om den är tillbaka igen :) Ska nog iväg och kolla imorgon!

Filmen är ju lika mysig som alla de andra gånger då jag såg den som mindre, hehe. Den är väl lite gammaldags, men ändå starkt rekomenderad. Blåa lagunen var namnet.

Kram


Kommentarer
Postat av: Kimpa

Tar du pauser från filmen lr? :P Finns fina tygskor på H&M också! Jag hittade ett par gråa som jag bloggade om för ett tag sen men du kanske tänkte på hel täckande?! :P
Ps. Fixade länken, tack! =)

2008-02-22 @ 23:34:48
URL: http://pumpelumpan.blogg.se
Postat av: Sandra

om du blir medlem i din sko (dinclub) får du 20% oxå på alla deras skor. bara in och vraka och välja !

2008-02-22 @ 23:49:23
URL: http://sooulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0