Söndag

Datumet: 2008-02-10 Tiden: 10:07:27

God morgon allesammans!
Hoppas ni har sovit gott, det har jag. Jag vann monopol igår :) Whoohoo. Först utklassade jag lillebror, och sen pojkvännen, och räknade ihop pengarna till 173 250 kronor innan spelet avslutades :P Hade ni något roligt för er igår?

Idag ska jag spela Monopol igen, haha, med lillebror iaf den här gången. Pojkvännen har gått iväg till jobbet så han missar det roliga :) Sen vet jag inte riktigt vad det blir av min dag. Är egentligen sugen på att gå och klippa mig, som jag skulle göra denna vecka, men får se hur det blir med den saken :) Vad ska ni ha för er?

Ne nu ska jag börja fixa iordning för frukosten, skriver lite mer senare.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: mandy

svar: ja det skulle vara hur snällt som helst men jag har verkligen världens dåligaste fantasi :P

2008-02-10 @ 10:43:25
URL: http://maandys.blogg.se/
Postat av: mandy

men det är såklart att jag kommer länka till dig:) jag addar dig nu !

2008-02-10 @ 10:52:31
URL: http://maandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0