Söndag

Datumet: 2008-02-03 Tiden: 16:34:29

Hej allesammans! Hoppas ni har haft en bra dag :)
Sa ju att jag skulle gå hem och plugga när Pojkvännen gick till jobbet. Men söt som han är överraskade han mig med att han inte alls skulle upp och jobba! Bad honom nämligen för länge sen om att någon gång ibland säga att han ska jobba, fast han inte ska de, så man bara kan ligga och dra sig och känna sig mer tacksam för morgonen :)
Iaf så gick vi ner till PrisExtra och handlade hem massa gott till frukosten, och sen har vi bara latat oss. Får dock lite ont i magen av sådant här, har alltid någon inre stress som ligger där bak och säger åt mig att jag har så mycket att göra! Skit jobbigt, men måste jobba på det.

Ska iaf snart käka en otroligt god middag snart :) (kyckling och potatisgratäng) och sen ska jag just som planerat plugga. Vad har ni för planer för denna vintriga söndagseftermiddag?

Kram på er sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0