Söndag!

Datumet: 2008-02-17 Tiden: 14:25:43

Hej allesammans, och förlåt för den dåliga uppdateringen!
Var ju på bio med tjejerna igår, vilket var otroligt mysigt, och efter bion var jag så förbaskat trött så orkade inte med datorn :( Imorse så var det bara att äta frukost och göra sig iordning och dra iväg för att dansa i två timmar. Jag och S ska ju som sagt ha lektion på tisdag, så vi har förberett inför den :)

Nu sitter jag och äter havregrynsgröt, och ska kanske iväg på nästa träning om en stund. Inte säker men tror det blir så :) Sen har jag inte så mycket att göra, förutom kanske lite designs :)
Hur var er gårdag? Och vad ska ni göra idag?

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0