Tisdag

Datumet: 2008-02-05 Tiden: 07:02:12

God morgon :) Har ni sovit gott?
Jag har sovit rätt bra faktiskt! Har precis ätit min gröt och ägg(vita) :) Så jag är mätt och belåten. Har ju idrott första timmen med skridskor så ska väl snart leta reda kläder för dagen så de matchar både vädret och skridskobanan :) Idag har jag skola till ca tjugo i fyra. Därefter bär det av till jobbet. Och när jag slutar vid 6 ska jag kanske iväg till pojkvännen och plugga natur. Får hoppas att han kan förklara lite grejer för mig så inlärningen blir enklare.

Ne nu ska jag packa iordning väskan och göra mig klar :)
Kram på er alla och ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag har sovit kanon!:) Ha en bra dag!

2008-02-05 @ 09:55:12
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0