Tisdag

Datumet: 2008-02-19 Tiden: 10:30:02

God morgon!

Sitter i skolan nu och har nyss haft en danslektion tillsammans med S. Det gick himla bra faktiskt, de flesta försökte och kunde ta in det mesta av det vi lärde in, så jag är nöjd. 

Igår såg jag iaf Bristande bevis tillsammans med mor min, och den är lika bra som första gången jag såg den :) Starkt rekomenderad alltså!

Jag fixade faktiskt med bloggdesigns igår, men ingen som är helt fulländad då kontakten med de som velat ha designerna har varit sisådär. Men till ikväll bör det nog komma upp något av mina nya "verk" här på bloggen :)

Idag har jag skola fram till klockan 20 i fyra, sen ska jag iväg till jobbet och lär nog jobba fram till 6. Därefter får jag se vad som sker, kanske intervjuen till etiken, som inte blev av igår. Annars som sagt fixa någon design.
Vad ska du ha för dig idag?

Ha en toppen dag iaf :)
Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0