Tisdag

Datumet: 2008-02-26 Tiden: 11:02:50

God morgon allesammans! Har ni sovit gott?

Jag har sovit bra, men är fortfarande lite trött. När jag hade skrivit god natt inlägget igår så blev det en till omgång Romi och därefter spelade jag och N ett kortspel kallat 500 ett par gånger :) När vi sedan gick och la oss var det även massa småprat innan vi tillslut hamnade i dimman. Haha, så med andra ord så var det en ganska lång kväll igår :) Kan säga att jag nästan somnade under sista omgången av 500, haha.
image244 
Nicoles blandningstalanger, och mina vackra spelresultat :)

Nu har jag precis ätit frukost med lillebror som jag för övrigt ska vara hemma med idag :) Han har ju också lov och hade ingen större lust att gå till fritids så vi blev hemma han och jag.
Senare är det jobbet som väntar och sen måste jag ju även packa ihop för morgondagens resa :) Så kul det ska bli! Vad ska ni ha för er idag?

Snälla rara ge lite tips på roliga bloggar :)?

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Låt bäste man vinna! =D

2008-02-26 @ 11:22:04
URL: http://pumpelumpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0