Torsdag

Datumet: 2008-02-07 Tiden: 06:54:33

God morgon allesammans!
Hoppas ni har sovit gott, för det har jag. Är faktiskt ovanligt pigg för mina få timmar som jag spenderade i sovläge, haha. Jag vet inte om det bara var min blogg som krånglade men fick inte upp något inlägg igår, och tillslut gav jag upp!
Har glömt att berätta att jag fått två betygsresultat. Det ena fick jag i tisdags, och det var den stora rättsuppgiften jag jobbade med, och där fick jag Vg+. Å ena sidan besviken, men å andra så känns det på något sätt skönt att vg+ var det högsta folk i klassen fick. Iaf, resultatet jag fick igår var från historia provet. Fick Mvg med flest poäng i klassen :) tycker det var rätt kul. Och nej jag skriver inte detta för att skryta. Men när jag hela tiden skriver om hur mycket jag pluggar så vill jag visa vad jag får för det också!

Nu ska jag iaf gå ut och promenera en timma med kusinen! Dåligt väder dock vilket är lite trist, men det är bara att hålla minen. Kanske skriver när jag är hemma igen!

Kram på er allesammans!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Min krånglade också igår :/

Okej, va snällt :) Ja men att ha din logga är ju det minsta man kan göra/ha ;)
men adda mig på msn då?Så kan vi prata om hur jag vill ha det och så?
([email protected])

2008-02-07 @ 13:58:01
URL: http://joohaama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0