Torsdag

Datumet: 2008-02-21 Tiden: 08:40:53

God morgon allesammans! Har ni sovit gott?

Jag har sovit okej. Har haft en mardröm :( Det var någon galning med pistol som "var ute efter" mig och min familj. Det värsta var att vi bodde jätte nära varandra, så såg vi honom när vi gick utanför dörren så var det bara att springa in igen. Usch nä, det var riktigt läbbigt.

Nu har jag iaf varit ute på morgonpromenaden, samt ätit frukost. Sitter just nu och dricker färdigt min kopp Peach Mango te, och ska snart förstätta göra mig iordning!

Idag har jag som sagt två lektioner, så det känns super skönt. Har etik först och efter lunchen historia. Sen kanske jag ska möta upp pojkvännen en timma innan han ska till jobbet. Ikväll ska jag nog iaf gå på et Ki-box pass tillsammans med N. Får hoppas på att halsondan inte utvecklas till något värre, och att det faktiskt bara gör ont för att jag sover med öppen mun. Haha :) Har ju dock trott att det varit något fuffens med halsen på senare tid. Men jag håller tummarna! Vad ska ni ha för er idag då?

Ha en toppen dag iaf!
Kramar från Kim :)


Kommentarer
Postat av: Catrine

skönt med morgonpromenad:)

2008-02-21 @ 12:56:39
URL: http://catrineakrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0