Tråkigt..

Datumet: 2008-02-01 Tiden: 18:56:17

Hej allesammans, och ledsen för den dåliga uppdateringen.
Kom nyss hem. Har haft en ganska trist dag. Fick ett samtal efter skolan och det var en av tjejerna som undrade om vi skulle boka in en resa, som vi planerat, inför sommaren. De var på en resebyrå och hade hittat någon till Kreta. Det kändes inte bra att boka något som man inte ens fått kolla på. Den kostade över 5 000 och hade ingen pool, vilket jag älskar. Men men, iaf så funderade jag lite och sen så sa dem att jag skulle komma till stan för att kolla detta. Under denna stress så trodde jag mig ha tappat bort plånboken(!!) men hittade den som tur var. Hörde dock av mig och sa att det inte kändes någe bra angående resan och då hade tre av dem redan bokat sitt. Och nu har även den fjärde gjort det. Så det blev bye bye för resan med tjejerna. Trisst, såg verkligen fram emot de från början men nu känner jag mig bara ledsen och irriterad.

Ska åka med pojkvännen ändå, så det känns ju skönt de! Men hade verkligen sett fram emot detta.. blä...
Ledsen för detta trista inlägg.

Kan dock berätta att jag åkte och shoppa efter denna nyhet. Lägger upp bilder på det senare.
Nu ska jag nog leka på photoshop, men hoppas ni alla haft en bra dag iaf!

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0