Värk.

Datumet: 2008-02-20 Tiden: 15:32:44

Det blev inte att åka iväg till stan efter skolan. Först visade det sig att M inte skulle komma längre, och N var mest sugen på att kolla i affärer, vilket jag inte alls känner ork för. Iaf så skulle M med iaf sen, haha, men nu är jag redan hemma, med både huvudvärk och halsonda, så vet inte om jag orkar åka iväg. Kanske måste plugga ändå.
Har ni haft en bra dag annars?

Idag fick vi de individuella valen till 3:an med, de där papprerna man ska fylla i. Man ska ju läsa 200 av eget val i 3:an, men har redan läst 100 (matte C) så jag väljer nog bara 100 p, som nog blir spanska 3. Det lutar iaf åt det hållet. Spanskan ska jag ha iaf, men blev sugen på andra kurser med, men vet inte om jag orkar!

Ne, nu ska jag sysselsätta mig, haha. Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0