Äntligen!

Datumet: 2008-01-23 Tiden: 22:33:21

Jo jag vet, var klar när jag skrev förra inlägget, med provet alltså, men var ändå tvungen att kolla igenom allt en extra gång och så kommer man på grejer och massa sådant som ska finslipas. Men nu är den mailad(!) med lättnad och en klump av oro i magen, får hoppas på att jag inte glömt något jätte viktigt!
Imorgon ska jag nog ut och promenera igen med kusinen. Dock blir det ganska mycket tidigare än vad jag egentligen behöver gå upp så kommer få en hel del tid över, så då hinner jag nog med ett inlägg :)

Btw, jag kanske ska iväg och åka skidor den 13 februari :) Är å ena sidan jätte peppad, å andra sidan inte, men de negativa sidorna orkar jag inte gå in på.
Fy vad underbart om N kunde komma med, men det går ju inte när det är med skolan.Som sagt, jätte sugen, men ändå inte så får se vad det blir av det hela.

image113

Bilden är från när jag och N var och åkte skidor tillsammans :)

Nej, nu ska jag gå och sova.
God natt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0