Bilder :)

Datumet: 2008-01-27 Tiden: 21:09:43

      
    
     


Sådär :) Till en början var jag en liten knubbis, som ni ser, och så fick jag glasögon med, haha. De brukade skära in i kinderna ibland då mina kinder blir gigantiska när jag ler. Iaf så slapp jag glasögon tillslut, vilket var skönt. I övrigt är det bild på mig och syster från disneyland Paris, Som ni ser hade jag otroligt läckra gråa brallor som nästan satt upp till naveln. HAHA. nämen skämt åsido, fula var dem. Sen har jag spelat lite fotboll med. Var väl okej, min snabbhet på den tiden var väl det som gjorde mig bäst. Och på den tiden var jag ju lång, sen tog det ju stopp :) haha. Iaf så spelade jag när jag bodde i Sala, men slutade när jag flyttade tillbaka hit till sthlm igen.

Tänkte bara så ni skulle få en liten inblick av mig :)

Ha överseende för den dåliga kvaliten, var tvungen att fotografera fotografier!


Kommentarer
Postat av: Anja

Meeeen... du är ju för söt! Gillar bild 1&2, man smälter! :)

2008-01-27 @ 23:29:01
URL: http://veenus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0